torsdag 20 februari 2014

Fotopromenad i Göteborg

Då är det dags igen! 

På lördag den 22 feb. kl 12.00 samlas vi på Gustaf Adolfs torg för en fotopromenad. Alla är välkomna oavsett ålder och kunskap. Välj själv om du vill fotografera med mobil, kompakt- eller systemkamera. Evenemanget har uppmärksammats av goteborg.com och flera fototidningar.

Vill du lära känna trevliga fotointresserade är detta ett utmärkt tillfälle. Själv har jag under det senaste året berikats med flera nya vänner genom dessa promenader.

Hoppas vi ses!



6 kommentarer:

  1. Tack för att du lade ut informationen här Anna! Jag har anmält mig och planerar att komma. Skall bli jättekul :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh vad roligt. Jag tror att det kommer att bli rätt många som kommer. Hoppas att vi hittar varandra och får hälsa. Min väninna Cissi (http://cissino365foton2014.blogspot.se) kommer också dit.

      Radera
    2. Vad roligt och lärorikt det var! Och vad roligt att träffa er båda :) Vi hängde med till Kronhusbodarna, sen tog vi oss hemåt. Hoppas det blir fler photowalks snart igen!

      Radera
  2. Hej
    Blir det fler sådan här promenader i Göteborg till våren?
    Var hittar jag info i så fall?
    Vill gärna vara med längre fram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fotopromenader brukar anordnas lite då och då, dock i olika konstellationer och storlekar. I facebookgruppen Gatufoto Göteborg (https://www.facebook.com/groups/gatufoto/) brukar information läggas ut när något är på gång.

      Jag brukar även försöka lägga ut en blänkare här också.

      Radera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera